Názov školy | Stredná odborná škola drevárska a stavebná |
Adresa školy | 023 02 Krásno nad Kysucou č. 1642 |
Telefón | 041/4385 337 |
sosdskrasno@sosdskrasno.sk | |
WWW stránka | www.sosdskrasno.sk |
Priezvisko, meno | telefón | ||
---|---|---|---|
Riaditeľ | Palko Ján, PaedDr. | 0905 503 097 | palko@sosdskrasno.sk |
ZRŠ pre TV | Kubiš Peter, Mgr. | 0905 881 277 | kubis@sosdskrasno.sk |
ZRŠ pre PV | Kuchajdíková Gabriela, Ing. | 0905 683 206 | kuchajdikova@sosdskrasno.sk |
ZRŠ pre TEČ | Buchtová Alena, Ing. | 0905 503 096 | buchtova@sosdskrasno.sk |
ZRŠ pre MŠV | Bugalová Karin, PhDr. | 041/4385 337 | bugalova@sosdskrasno.sk |
Výchovný poradca | Majtanová Jana, Ing. | 0905 752 687 | majtanova@sosdskrasno.sk |
Titl., priezvisko, meno | Kontakt | Funkcia | |
---|---|---|---|
nepedagogický zamestnanec | Mgr. Slížová Margita | 041/4385 337 | predsedkyňa |
pedagogický zamestnanec | Mgr. Kupčuliak Miroslav | 041/4385 320 | podpredseda |
pedagogický zamestnanec | Ing. Jakubík Ľuboš | 041/4385 337 | člen |
žiacka rada | Jarošová Karolína | 041/4385 337 | člen |
zástupkyňa rodičov | Bc. Nováková Ľubica | 0910 916 257 | člen |
zástupca rodičov | Švaňa Dušan | 00420 773 666 028 | člen |
zástupkyňa rodičov | Neveďalová Pavlína | 0944 390 973 | člen |
zástupca zriaďovateľa | Ing. Grapa Jozef | 041/4385 200 | člen |
zástupca zriaďovateľa | JUDr. PhDr. PhD. Podmanický Ján | 041/4395 122 | člen |
zástupkyňa zriaďovateľa | Mgr. Turská Eva | 041/5032 234 | člen |
zástupkyňa zriaďovateľa | Mgr. Liščáková Ivana | 041/5032 435 | člen |
Názov | Žilinský samosprávny kraj |
Sídlo | Žilina, ul. Komenského 48, 011 09 |
Telefón | 041/5032 111 |
info@zilinskazupa.sk |
Dátum zasadnutí Rady školy | Prijaté uznesenia Rady školy |
---|---|
29.10.2021 | per rollam prerokovanie správy o výchovno-vzdelávacej činnosti, jej výsledkoch a podmienkach školy a školského zariadenia za školský rok 2020/2021 |
25.11.2021 | výberové konanie na obsadenie funkcie riaditeľa školy SOŠ drevárska a stavebná Krásno nad Kysucou |
30.03.2022 | per rollam schválenie návrhu plánu výkonov pre školský rok 2023/2024 a nadstavbové štúdium pre škol.rok 2022/2023, schválenie výročnej správy Rady školy |
Poradné orgány školy: | Funkcia poradných orgánov školy: |
Vedenie školy | Stanovené úlohy boli plnené v súčinnosti s plánom práce školy, výchovného programu školy a koncepčného zámeru rozvoja a stratégie školy. |
Pedagogická rada | Tvoria ju všetci pedagogickí zamestnanci školy, kde zasadnutia rady sú plánované na školský rok. Tieto rokovania prebiehali podľa plánu a v súlade s rokovacím poriadkom. |
Predmetové komisie | Jednotlivé predmetové komisie pracovali podľa vypracovaných plánov, vyvíjali svoju činnosť podľa jednotlivých študijných a učebných odborov. |
Rada rodičov | Riadila činnosť podľa plánu, zvolala jedenkrát ročne plenárne zhromaždenie rodičov a ďalšie zasadnutia sa konali na úrovni triednych zasadnutí rodičov. |
Žiacka rada | Plnila svoje úlohy v zmysle prijatého plánu práce. |
Rada školy | Svoju činnosť riadila v zmysle Štatútu rady školy, prerokovala dôležité dokumenty školy, vyjadrila sa k závažným skutočnostiam, ktoré sa týkali činnosti školy. |
Počet žiakov školy: 328
Počet tried: 16
Podrobnejšie informácie:
Trieda | Počet žiakov |
---|---|
I.A | 19 |
I.B | 26 |
I.C | 20 |
II.A | 23 |
II.B | 23 |
II.C | 27 |
III.A | 18 |
III.B | 23 |
III.C | 21 |
IV.A | 18 |
IV.B | 20 |
I.Ad | 22 |
I.Ae | 42 |
II.Ad | 16 |
II.Ae | 10 |
1No | 2 |
.
Údaje o počte žiakov oslobodených z hodín telesnej a športovej
výchovy
Ročník
|
1. polrok |
2. polrok |
||||||
úplne |
čiastočne |
úplne |
čiastočne |
|||||
CH |
D |
CH |
D |
CH |
D |
CH |
D |
|
1. ročník |
4 |
3 |
0 |
1 |
4 |
3 |
0 |
1 |
2. ročník |
1 |
1 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
3. ročník |
2 |
0 |
1 |
2 |
2 |
0 |
1 |
2 |
4. ročník |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Spolu: |
7 |
4 |
1 |
3 |
7 |
4 |
1 |
3 |
Spolu CH + D: |
11 |
4 |
11 |
4 |
Pracovný pomer | Počet pedag. prac. | Počet nepedag. prac. | Počet úväzkov pedag. prac. | Počet úväzkov nepedag. prac. |
---|---|---|---|---|
TPP | 30 | 12 | 30 | 12 |
DPP | ||||
Znížený úväzok | 1 | 68,18 | ||
ZPS | 1 | 63,65 | ||
Na dohodu | 3 | 7 |
počet | nekvalifikovaných | kvalifikovaných | spolu |
---|---|---|---|
učiteľov | 32 | 32 | |
vychovávateľov | |||
asistentov učiteľa | |||
spolu | 32 | 32 |
Názov súťaže | Počet žiakov | okr. kolo | kraj. kolo | národ. kolo | medzinár. kolo |
---|---|---|---|---|---|
Stredoškolská odborná činnosť | 48 | 9 | 7 | 3 | |
Študentské projekty 2021/2022-Špinar software | 1 | 1 | |||
Mistrovství ČR truhlař Brno | 2 | 2 | |||
Mladý stolár 2022 Žilina | 2 | 2 | |||
Skills Slovakia Nitra - murár | 2 | 2 | |||
Medzinárodná súťaž MURÁR 2022 | 2 | 2 | |||
Festival študentského remesla - stolárska a murárska súťaž, Kežmarok | 4 | 4 |
SOŠ DaS prezentovala svoje úspechy v oblasti športu, kultúry, výchovy a vzdelávania, projektovej činnosti v následovných médiach:
- v týždenníkoch: Kysuce, Kysucké noviny
- v mesačníkoch: Drevársky magazín
- dvojmesačník: Krasňan
- KTV, RTVS, TASR
- socialnych sieťach facebook, instagram
Škola sa v čase opatrení COVID-19 dištančne zúčastnila na burzách stredných škôl v Námestove, Martine, Čadci a Bytči.
Spolupracovala so základnými školami v okresoch Čadca, Kysucké Nové Mesto, Žilina, Bytča v propagácii tradičných remesiel.
S vysokými školami prebehla spolupráca v oblasti odborných prednášok a laboratórnych cvičení na pôde Žilinskej univerzity, TU Zvolen a Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave.
Iné aktivity:
1. Získavanie praktických zručností formou rovesníckeho a zážitkového učenia žiakov základných škôl v dielňach odborného výcviku v predmete technika - ručné obrábanie dreva.
2. Získavanie praktických zručností v predmete chémia formou rovesníckeho a zážitkového učenia žiakov základných škôl v odbornej učebni chémie - laboratóriu.
3. Dni otvorených dverí - prezentácia školy (odborné učebne, laboratórium, dielne odborného výcviku, priestory CVČ, telocvične, ihriská / - praktické ukážky remesiel, prezentácie spolupracujúcich firiem.
4. Dni remesiel na základných školách- prezentácia učebných a študijných odborov , praktické ukážky
Zhodnotenie plnenia plánu práce výchovného poradcu:
Venovali sme sa účasti žiakov na hybridnom vzdelávaní, chýbajúcim sociálnym zručnostiam žiakov, išlo hlavne o absentujúcu trpezlivosť, aktivitu a dôslednosť v práci, znižujúce nároky na vlastné výkony a objektívne zhodnotenie vlastných i cudzích výsledkov.
Nezvládnutie týchto zručností má priamy dôsledok:
- vyhýbanie sa konfliktným situáciám absenciou
- „únikom“ do choroby
- agresivitou voči spolužiakom, nadriadeným...
Preto bolo najširšou činnosťou výchovného poradcu individuálne poradenstvo a spolupráca : žiak -triedny učiteľ- majster - rodič - VP.
Je veľmi dobrým signálom narastajúca spolupráca s CPPPaP, tiež ochota niektorých rodičov riešiť problémy žiakov.
Naďalej zostáva potreba individuálnej práce s mnohými žiakmi ( integrovanými, žiakmi so zdravotným postihnutím alebo VPU).
Pri plnení strategických úloh školy výchovné poradenstvo bolo smerované na hlavnú časť na adaptačný program žiakov I. ročníkov pri prechode zo základnej školy na strednú školu.
Zrealizované boli:
-pohovory - ( žiak-rodič-tr.učiteľ- MOV) - 51
-oznámenie o záškoláctve - 17
- plnenie povinnej školskej dochádzky - 5
- zanedbávanie školskej dochádzky - 17
- posudky - 6
- polícia - 3
- ÚPSVaR - 15
- rediagnostika v CPPPaP Čadca - 4
Stručné zhodnotenie plnenia plánu práce koordinátora prevencie:
Koordinátorka prevencie kriminality a sociálno-patologických javov pracovala podľa plánu práce koordinátora
- spolupracovala s vedením školy, triednymi učiteľmi, výchovnou poradkyňou a ostatnými pedagogickými i nepedagogickými zamestnancami školy
- plnila úlohy školského poradenstva v oblasti prevencie drogových a iných závislostí
- iniciovala preventívne aktivity a priebežne o nich informovala žiakov, informovala o možnostiach spolupráce s poradenskými a preventívnymi odbornými zariadeniami v prípade potreby
- zvyšovala odolnosť žiakov voči sociálno-patologickým javom
- realizovala prevenciu AIDS/HIV
- vychovávala žiakov k osobnej a občianskej zodpovednosti
- vzdelávala sa v oblasti prevencie závislostí a iných sociálno-patologických javov
Koordinátorka prevencie zorganizovala v spolupráci s učiteľmi počas školského roka tieto aktivity:
- Pri príležitosti Svetového dňa boja proti HIV/AIDS- „Červené stužky“ - propagácia a zapojenie sa do celoslovenskej kampane - 15. ročník (1. december 2021) - on-line hodina - „Darovanie a pomoc“ - vytváranie náramkov priateľstva v bielo-červenej farbe a darovanie blízkej osobe)
- Sociálne siete a ich dilema - webinár pre žiakov s CPPPaP
- Nenávistné prejavy na internete - webinár pre žiakov - národný projekt Zlepšenie prístupu obetí trestných činov k službám a vytvorenie kontaktných bodov pre obete
- Trestno-právna zodpovednosť mládeže, extrémizmus a radikalizmus - prednáška s pracovníkmi OR PZ v Čadci v spolupráci s VP
- Šikanovanie - prednáška spojená s besedou OR PZ v Krásne nad Kysucou v spolupráci s VP
Koordinátorka prevencie sa vzdelávala:
- porada koordinátorov prevencie - odborná prednáška „Prevencia šikanovania“ - s CPPPaP v Čadci - pomocou aplikácie Zoom
- Porada koordinátorov prevencie s CPPPaP v Čadci „Podpora sociálnych vzťahov v triede v období dištančného vzdelávania“
Zhodnotenie plnenia plánu práce kariérového poradcu:
Spôsob vzdelávania kariérového poradcu:
- Inštitucionálne vzdelávanie : Metodicko pedagogické centrum , Výskumný ústav detskej psychológie a patopsychológie, ŠIOV, ŠU - webináre
- Neinštitucionálne : štúdium odbornej literatúry, internet,
Aktivity školy v oblasti podpory kariérového poradenstva:
- Sprístupnenie kariérneho poradenstva žiakom a informácie v oblasti vzdelávania a odbornej prípravy na vzdelávanie, podporovať rešpektovanie názorov žiakov a ich rodičov pri profesionálnej orientácií a voľbe ich budúceho povolania /štúdia /.
- V oblasti profesijnej orientácie žiakov spolupráca s inštitúciami, ktoré sa podieľajú na profilovaní záujmov žiakov/ ÚPSVaR, zamestnávatelia, .../
- V kariérnom poradenstve prihlásiť a naučiť žiakov používať internetový program „Sprievodca svetom povolaní“, využívať a pracovať s portálom ,,ISTP“ a aj iné vhodné poradenské a informačné služby.
- Prostredníctvom nástenky kariérového poradcu podávať žiakom maturitných ročníkov aktuálne informácie s prehľadom možnosti štúdia na vysokých školách a taktiež možnosti nadstavbového a pomaturitného štúdia a rekvalifikačných kurzov. Žiakom učebných odborov pomôcť pri rozhodovaní o budúcom smerovaní, a to pomoc pri hľadaní zamestnania, rozbehu vlastného podnikania, o nadstavbovom štúdiu / ÚPSVaR Čadca, Žilina/.
- Zúčastňovanie sa mimoškolských súťaží a aktivít, ktoré dopomôžu absolventom našej školy orientovať sa na trhu práce a rozvíjať ich profesionálnu a odbornú orientáciu.
- Individuálne rozhovory so žiakmi s prihliadnutím na žiakov s ŠVVP a dopomôcť im ku kariérnemu rastu podľa ich individuálnych potrieb.
- Poskytovanie informácií študentom 4. roč. o možnosti štúdia na VŠ (získavanie informácií, podávanie prihlášok, vypĺňanie prihlášok...).
- Dotazníku pre žiakov našej školy zameraný na prvé ročníky, ich kariérový rast a osobnostný rozvoj
Spolupráca s vysokými školami:
- Online prezentácie - „Dni otvorených dverí“ VŠ
- Komunikácia s VŠ o prípravných kurzoch na prijímacie skúšky na VŠ
- Telefonická a mailová komunikácia - prihlášky
Spolupracujúce subjekty v oblasti výchovného, kariérového poradenstva a prevencie sociálno-patologických javov:
1.Úrad práce sociálnych vecí a rodiny
2.Zamestnávatelia
3.Vysoké školy
4.CCCPaP
5. Policajný zbor SR
6. Mestská polícia Krásno nad Kysucou
Projekty, do ktorých je škola zapojená, ich zameranie, stručná charakteristika
A) Dlhodobé
- Projekt z európskeho sociálneho fondu , operačný program Ľudské zdroje "Zvyšovanie kľúčových kompetencií žiakov Strednej odbornej školy drevárskej a stavebnej v Krásne nad Kysucou s ohľadom na moderné technológie a potreby trhu práce" - projekt je zameraný na zvýšenie kvality odborného vzdelávania a prípravy reflektujúc potreby trhu práce.
- Zapojenie do projektu ŽSK -IROP - vybavenie školy strojmi a zariadeniami, didaktickou technikou.
B) Krátkodobé
- Výzva ŽSK Komunitný život mládeže " Vybudovanie klubovne pre žiacku radu" - zakúpenie nábytku do klubovne žiackej rady
- Nadácia SPP - "Čaro dreva" - zvýšenie zručnosti žiakov ZŠ, vytvoriť u nich vzťah k tradičným remeslám
- Nadácia Pontis - "Inteligentný dom" - pomocou aktivít vo vzdelávaní zvýšiť a rozvíjať odborné kompetencie žiakov.
- MŠVVaŠ SR - Enviroprojekt 2022 - " Cestou za poznaním prírodného dedičstva Kysúc" - spoznávanie prírodného dedičstva žiakmi SOŠds a formou rovesníckeho vzdelávania aj žiakov ZŠ pod odborným dohľadom pracovníkov CHKO Kysuce.
C) V školskom roku 2021/2022 boli školou vypracované projekty:
Okrem horeuvedených projektov škola vypracovala aj ďalšie projekty, ktoré však neboli úspešné.
- Výzva ŽSK Vráťme šport do škôl "Správajme sa ekologicky - šetrime elektrickú energiu" - výmena osvetlenia v telocvični
- Úrad predsedu vlády SR výzva Rozvoj komunitného života - "Posilňovanie komunitných vzťahov" - obnovenie a posilnenie vzťahov po pandémii medzi učiteľmi, žiakmi, rodičmi pomocou remeselných a športových aktivít
Dátum poslednej inšpekčnej kontroly: 16.3.2022
Druh inšpekcie: realizácia externej časti a písomnej formy internej časti maturitnej skúšky 2022
dosiahnutá úroveň:
- veľmi dobrá
Priestory školy (učebne, odborné učebne, telocvične, ihriská, školská jedáleň a pod.)
Škola je zateplená, má vymenené okná, novú plynovú kotolňu. Z počtu 22 učební je 13 zrekonštruovaných ( vymenená podlaha, nové omietky, osvetlenie). Toalety boli kompletne zrekonštruované pred 4 rokmi.
Telocvičňa zateplená nie je. Cvičiaca plocha bola novo natretá pred 7 rokmi.
Všetky priestory v ktorých prebieha edukačný proces splňajú normatívy materiálno-technického a priestorového zabezpečenia pre jednotlivé študijné a učebné odbory ktoré sa v škole učia.
Na školskom ihrisku bola umelá tráva vymenená pred 5 rokmi, pri ihrisku je zriadená oddychová zóna s workoutom a fitnes strojmi.
Školská jedáleň rovnako ako aj školský bufet boli zrekonštruované pred 4 rokmi.
Dielne OV sú zateplené vymenené okná, strecha, elektroinštalácia, nová kotolňa na biomasu.
- zabezpečenie výučby učebnými pomôckami
Učebne v škole sú vybavené tak, aby bolo možné počas výuky využívať voľne dostupné, zakúpené audivizuálne výukové programy a vytvorené digitálne pomôcky. Názornosť vyučovania v jednotlivých predmetoch je podporená dvojrozmernými a trojrozmernými názornými učebnými pomôckami, ktoré sa každoročne dopĺňajú podľa plánu prípravy názorných učebných pomôcok. Skvalitnenie odborných vedomostí a zručností žiakov je podporované výukou na CNC stroji, laserovej vypaľovačke a gravírovačke. Výuku zabezpečujeme pomocou starej ale aj novo zakúpenej IKT techniky. Laboratórium bolo vybavené novým meracím systémom Vernier. CVČ sa rozšírilo o oddychovú zónu pre žiakov, do ktorej sa zakúpil nový stolnotenisový stôl.
- stručná analýza súčasného stavu
Zastaralé strojné vybavenie v dielňach odborného výcviku bude v priebehu budúceho roka vymenené cez projekt IROP, ktorý realizuje VÚC Žilina a naša škola sa do tohto projektu zapojila. Po doplnení nových strojov bude edukačný proces na tomto úseku po materiálno - technickej stránke kvalitne a moderne zabezpečený podľa aktuálnych požiadaviek na uplatnenie sa absolventov na trhu práce.V rámci tohto projektu budú zakúpené aj tri interaktívne tabule . Na skvalitnenie vyučovania drevárskych odborných predmetov by sme potrebovali vymeniť stacionárne PC v odbornej učebni a doplniť softwarové vybavenie školy. Ďalšie učebné pomôcky sa budú dopĺňať postupne podľa potreby.
- plán obnovy do budúcnosti
Zateplenie telocvične, výmena okien a oprava strechy - zníženie energetickej náročnosti.
Výmena starých dataprojektorov, nakoľko staré typy nie sú kompaktibilné s novými notebookmi
Pokračovať v rekonštrukcii učební.
Oblasti, v ktorých škola dosahuje dobré výsledky:
- absolventi sa aktívne uplatňujú na trhu práce
- žiaci nadobúdajú spôsobilosti konať samostatne v spoločenskom a pracovnom živote
- žiaci disponujú kvalitnými manuálnymi kompetenciami
- žiaci dosahujú vynikajúce výsledky v odborných súťažiach
- žiaci dosahujú výborné výsledky v športových súťažiach
Oblasti, v ktorých sú nedostatky a treba úroveň výchovy a vzdelávania zlepšiť:
- slabšie výsledky žiakov počas dištančného vzdelávania, najmä pri získavaní zručností
- prehlbovať záujem žiakov učiť sa cudzie jazyky z dôvodu uplatnenia sa na európskom trhu práce
- motivovať žiakov k dosahovaniu lepších edukačných výsledkov
- prijať opatrenia k zlepšeniu dochádzky žiakov
- viac využívať IKT vo vyučovaní
- inovovať obsah vzdelávania o najnovšie poznatky v jednotlivých odboroch
- inovovať výchovno-vzdelávacie stratégie
- staré strojné vybavenie v dielňach OVY
- vedomosti z cudzích jazykov
- vedomosti z prírodovedných predmetov
- nezáujem žiakov základných škôl študovať na odborných školách
Návrh opatrení:
- zvýšiť uroveň vedomostí z cudzích jayzkov a prírodovedných predmetov zo základnej školy prostredníctvom záujmových útvarov
- zapájanie interaktívnych prvkov do výučby cudzích jazykov, matematiky, fyziky a chémie
- zatraktívniť pre žiakov edukačný proces
- zvýšiť atraktivitu remesiel zakúpením nových strojov ( tieto budú vymenené cez projekt IROP v priebehu budúceho roka)
- prezentovať remeslá priamo na základných školách cestou Dňa remesiel
Počet žiakov so ŠVVP: 21 žiakov
Žiaci
so zdravotným znevýhodnením |
zo sociálne znevýhodneného prostredia |
s nadaním |
||||||||
so zdravotným postihnutím |
s vývinovými poruchami |
|||||||||
syndróm autizmu |
sluchovým |
zrakovým |
telesným |
mentálnym |
s narušenou
komunikačnou schopnosťou |
poruchami správania |
aktivita |
učenia |
||
1 |
1 |
0 |
3 |
0 |
3 |
0 |
0 |
13 |
0 |
0 |
Počet prihlásených žiakov na prijímacie skúšky: 158 / 35
Počet žiakov prijatých bez prijímacej skúšky: 22 / 0
Počet žiakov prijatých po úspešnom absolvovaní prijímacích skúšok: 129 / 35
Počet zapísaných prvákov k 30.6.2021: 129 / 35
Skutočný počet žiakov 1.ročníka k 15.9.2021: 129 / 35
SOŠ | Spolu | |
---|---|---|
prihlásení | 158 | 158 |
prijatí | 129 | 129 |
% úspešnosti | 81,6 | 81,6 |
Prihlášky na Strednú školu
Odbor | Názov | Prihlásení | Zapísaní |
---|---|---|---|
3341 K | Operátor drevárske a nábytkárskej výroby | 15 | 8 |
3656 K | Operátor stavebnej výroby | 17 | 11 |
3336 M 04 | Drevárstvo a nábytkárstvo, manažment v drevárstve | 14 | 12 |
2841 M | Technológia ochrany a tvorby životného prostredia | 18 | 14 |
3663 H | Tesár | 12 | 10 |
3661 H | Murár | 12 | 10 |
6403 L | Podnikanie v remeslách a službách | 24 | 22 |
Odbor | Názov | Počet konanjúcich prijímacie skúšky | Počet úspešne konajúcich prijímacie skúšky | Počet zapísaných |
---|---|---|---|---|
3341 K | Operátor drevárskej a nábytkárskej výroby | 10 | 10 | 8 |
3656 K | Operátor stavebnej výroby | 13 | 13 | 11 |
3336 M 04 | Drevárstvo a nábytkárstvo, manažment v drevárstve | 14 | 14 | 12 |
2841 M | Technológia ochrany a tvorby životného prostredia | 15 | 14 | 12 |
6403 L | Podnikanie v remelách a službách | 22 | 22 | 22 |
Trieda | Študijný (učebný) odbor | Zameranie |
---|---|---|
II.A | 3341 K operátor drevárskej a nábytkárskej výroby | |
II.A | 3656 K operátor stavebnej výroby | |
II.B | 2841 M technológia ochrany a tvorby životného prostredia | |
II.B | 3336 M 04 drevárstvo a nábytkárstvo | manažment v drevárstve |
III.A | 3341 K operátor drevárskej a nábytkárskej výroby | |
III.A | 3656 K operátor stavebnej výroby | |
III.B | 2841 M technológia ochrany a tvorby životného prostredia | |
III.B | 3336 M 04 drevárstvo a nábytkárstvo | manažment v drevárstve |
IV.A | 3341 K operátor drevárskej a nábytkárskej výroby | |
IV.A | 3656 K operátor stavebnej výroby | |
IV.B | 2841 M technológia ochrany a tvorby životného prostredia | |
IV.B | 3336 M 04 drevárstvo a nábytkárstvo | manažment v drevárstve |
II.C | 3663 H tesár | |
II.C | 3661 H murár | |
II.C | 3355 H stolár | |
III.C | 3663 H tesár | |
III.C | 3661 H murár | |
III.C | 3663 H tesár | |
II.Ad | 6403 L podnikanie v remeslách a službách | |
II.Ae | 6403 L podnikanie v remeslách a službách | |
I.A | 3341 K operátor drevárskej a nábytkárskej výroby | |
I.A | 3656 K operátor stavebnej výroby | |
I.Ad | 6403 L podnikanie v remeslách a službách | |
I.Ae | 6403 L podnikanie v remeslách a službách | |
I.B | 2841 M technológia ochrany a tvorby životného prostredia | |
I.B | 3336 M 04 drevárstvo a nábytkárstvo | manažment v drevárstve |
I.C | 3663 H tesár | |
I.C | 3661 H murár | |
I.C | 3355 H stolár | |
I.No | 7922 D základná škola 2. stupeň |
Trieda | AŠP | ACH | ANJ | APB | APE | AGE | API | AIF | ARC | BIO | CNCNCP | CVF | CVI | CVM | METc |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
II.A | 3,33 | ||||||||||||||
II.B | 2,17 | 2,87 | 1,58 | 1,58 | |||||||||||
III.A | 3,28 | 1 | |||||||||||||
III.B | 2,46 | 2,71 | 2,23 | ||||||||||||
IV.A | 3,17 | ||||||||||||||
IV.B | 2,75 | 3,05 | |||||||||||||
II.C | 2,89 | ||||||||||||||
III.C | 2,94 | ||||||||||||||
II.Ad | 1,4 | 3,3 | |||||||||||||
II.Ae | 1 | 3,71 | |||||||||||||
I.A | 2,95 | ||||||||||||||
I.Ad | 3,33 | ||||||||||||||
I.Ae | 3,38 | ||||||||||||||
I.B | 2,6 | 1,86 | 1,43 | ||||||||||||
I.C | 3,06 | ||||||||||||||
I.No |
Trieda | CZK | CVT | CSJ | VCN | CAL | DEJ | DURP | DEU | EKL | EKL | EKO | EOR | EPO | EKR | EKOX |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
II.A | 2,33 | ||||||||||||||
II.B | 1,61 | 1,5 | 1,91 | ||||||||||||
III.A | 2,72 | ||||||||||||||
III.B | 1,62 | 2,38 | |||||||||||||
IV.A | 2,72 | ||||||||||||||
IV.B | 1,88 | 1,88 | 2,38 | 1,63 | |||||||||||
II.C | 1,42 | ||||||||||||||
III.C | |||||||||||||||
II.Ad | 2,3 | 2,3 | |||||||||||||
II.Ae | 1,82 | 1,18 | |||||||||||||
I.A | 2 | ||||||||||||||
I.Ad | 2,33 | 2,5 | |||||||||||||
I.Ae | 2,05 | 1,7 | |||||||||||||
I.B | 1,76 | 2,07 | 1,92 | ||||||||||||
I.C | 2,5 | ||||||||||||||
I.No |
Trieda | ELK | ETV | FTO | FYZ | GED | GEG | GIS | GRS | HOK | CHE | CHEO | CLC | INF | IVT | IOD |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
II.A | 3,17 | 1,58 | |||||||||||||
II.B | 2,61 | 1,73 | 3,09 | 2,42 | 1,75 | 1,52 | |||||||||
III.A | 3,28 | 2,82 | 1,57 | ||||||||||||
III.B | 2,38 | 1,5 | 2,69 | 2,46 | |||||||||||
IV.A | 2,63 | 1,9 | |||||||||||||
IV.B | 2 | 2,75 | 2,13 | ||||||||||||
II.C | 2,11 | ||||||||||||||
III.C | 2,65 | 2,5 | 2,63 | ||||||||||||
II.Ad | 2,7 | 1,1 | |||||||||||||
II.Ae | 2 | 1,18 | |||||||||||||
I.A | 2,79 | 1,58 | |||||||||||||
I.Ad | 3,33 | 1,5 | |||||||||||||
I.Ae | 1,6 | 1,86 | |||||||||||||
I.B | 2,52 | 2 | 2,29 | 2 | 1,36 | ||||||||||
I.C | 2 | ||||||||||||||
I.No |
Trieda | KAR | KOC | KAJ | KNJ | KRJ | KZP | LZP | LŽP | LSE | MNZ | MMR | MOF | MTS | MKT | MAT |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
II.A | 3 | 3 | |||||||||||||
II.B | 2,55 | 2 | 2,25 | 2,87 | |||||||||||
III.A | 3,17 | 3,11 | 3 | ||||||||||||
III.B | 1,5 | 2,19 | 2,29 | 1,75 | 2,43 | ||||||||||
IV.A | 2,78 | 3,44 | 2,17 | ||||||||||||
IV.B | 2,79 | 3,32 | 2,73 | 3,27 | 3,21 | ||||||||||
II.C | 3,26 | ||||||||||||||
III.C | 2,24 | ||||||||||||||
II.Ad | 3,2 | 3,5 | 1,9 | 3,1 | |||||||||||
II.Ae | 3,57 | 3,5 | 4 | 3,91 | 1,55 | 2,36 | |||||||||
I.A | 2,79 | 2,95 | 2,84 | ||||||||||||
I.Ad | 3,5 | 3,25 | 2,5 | 3,33 | 3,33 | ||||||||||
I.Ae | 3,11 | 3,4 | 4 | 3 | 2,06 | 2,75 | 2,89 | ||||||||
I.B | 1,88 | 2,72 | 2,8 | ||||||||||||
I.C | 2,78 | ||||||||||||||
I.No |
Trieda | MTE | MOZ | MŽP | NBV | NML | NAS | NEJ | OBN | OaAK | PRX | ODK | OBO | OVY 1 | OVY 2 | OVY 3 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
II.A | 3,33 | 1,29 | 2,79 | 1,92 | |||||||||||
II.B | 2,27 | 1,48 | |||||||||||||
III.A | 2,17 | 2,43 | 1,78 | ||||||||||||
III.B | 1,92 | 2,14 | |||||||||||||
IV.A | 1,06 | ||||||||||||||
IV.B | 2,27 | ||||||||||||||
II.C | 2,7 | 2,43 | 2,35 | ||||||||||||
III.C | 2,5 | 2 | |||||||||||||
II.Ad | 2,3 | ||||||||||||||
II.Ae | 3,5 | 1 | |||||||||||||
I.A | 2,21 | 1,11 | 1,95 | 1,79 | |||||||||||
I.Ad | 2,33 | ||||||||||||||
I.Ae | 3,6 | 1,15 | |||||||||||||
I.B | 1,73 | 1,08 | 1,45 | ||||||||||||
I.C | 2,89 | 2,5 | 1,61 | 2,44 | 2,39 | ||||||||||
I.No |
Trieda | ODY | ODY | PDN | OIP | PRN | PXA | PWP | PWB | PMR | PSV | PLZ | PIB | PGE | PSP | RFV |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
II.A | 2,17 | ||||||||||||||
II.B | 2,09 | ||||||||||||||
III.A | 2,36 | ||||||||||||||
III.B | 1,81 | 1 | 1,88 | ||||||||||||
IV.A | 3,17 | 1,88 | |||||||||||||
IV.B | 2,25 | 2,37 | 2 | ||||||||||||
II.C | 3,42 | ||||||||||||||
III.C | 2,58 | ||||||||||||||
II.Ad | 1,9 | 1,6 | |||||||||||||
II.Ae | 1,18 | 1,09 | |||||||||||||
I.A | 2,18 | ||||||||||||||
I.Ad | 2,83 | 1,33 | |||||||||||||
I.Ae | 2,11 | 1,04 | |||||||||||||
I.B | 1 | ||||||||||||||
I.C | |||||||||||||||
I.No |
Trieda | RZS | RUJ | SJL | SPR | SME | SBN | STK | SST | VSL | STZ | STN | SRZ | SUG | TDD | TDS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
II.A | 3,42 | 1,08 | 3 | ||||||||||||
II.B | 2,78 | 1,04 | |||||||||||||
III.A | 2,64 | 3,56 | 1,22 | ||||||||||||
III.B | 2,24 | 1 | |||||||||||||
IV.A | 3,44 | 1 | 2,7 | 1,63 | |||||||||||
IV.B | 3,42 | 1,24 | |||||||||||||
II.C | 3,32 | 1,35 | 3,42 | 2,83 | |||||||||||
III.C | 3,06 | 1,53 | |||||||||||||
II.Ad | 3,8 | 1 | |||||||||||||
II.Ae | 4 | 3,91 | |||||||||||||
I.A | 3,37 | 1 | 2,91 | 1,88 | |||||||||||
I.Ad | 3,5 | 1 | |||||||||||||
I.Ae | 4 | 3,16 | |||||||||||||
I.B | 2,76 | 1 | 2,5 | ||||||||||||
I.C | 3,11 | 1,41 | 3,06 | ||||||||||||
I.No |
Trieda | TTD | THK | TCV | TEK | TCK | TEA | TEC | TLO | TZM | TDO | TSV | TEV | OIT | THF | TMJ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
II.A | 3,21 | 1,67 | |||||||||||||
II.B | 2,73 | 1,92 | 1,36 | ||||||||||||
III.A | 2,72 | 1,17 | |||||||||||||
III.B | 2 | 2,08 | 1,5 | ||||||||||||
IV.A | 2,72 | 1,06 | |||||||||||||
IV.B | 3,55 | 1,88 | 1 | 2,25 | |||||||||||
II.C | 2,83 | 1,95 | |||||||||||||
III.C | 2,9 | 1,69 | |||||||||||||
II.Ad | 1,5 | ||||||||||||||
II.Ae | |||||||||||||||
I.A | 2 | 1,32 | |||||||||||||
I.Ad | 1,9 | ||||||||||||||
I.Ae | |||||||||||||||
I.B | 2,25 | 2,2 | 1,36 | ||||||||||||
I.C | 2,89 | 2,5 | |||||||||||||
I.No |
Trieda | TOZ | TST | UCT | USR | USP | VKO | VPD | VYT | VTO | VTG | VBN | VYV | ZYA | ZEK | ZAE |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
II.A | |||||||||||||||
II.B | |||||||||||||||
III.A | 2,14 | ||||||||||||||
III.B | 1,63 | ||||||||||||||
IV.A | 2,4 | 1 | |||||||||||||
IV.B | 3,18 | ||||||||||||||
II.C | 2,27 | ||||||||||||||
III.C | 1,47 | ||||||||||||||
II.Ad | 2,8 | ||||||||||||||
II.Ae | 2,18 | ||||||||||||||
I.A | |||||||||||||||
I.Ad | 2 | ||||||||||||||
I.Ae | 2,42 | ||||||||||||||
I.B | |||||||||||||||
I.C | |||||||||||||||
I.No |
Trieda | ZEA | ZKK | ZPD | ZLA | ZUK | ZIP |
---|---|---|---|---|---|---|
II.A | ||||||
II.B | ||||||
III.A | 3,27 | |||||
III.B | 1 | |||||
IV.A | ||||||
IV.B | ||||||
II.C | ||||||
III.C | ||||||
II.Ad | 1,9 | 1 | ||||
II.Ae | 1,45 | 1 | ||||
I.A | ||||||
I.Ad | 1,67 | 1,17 | ||||
I.Ae | 1,45 | 1,05 | ||||
I.B | ||||||
I.C | ||||||
I.No |
Trieda | Počet | Vyznamenaní | Veľmi dobre | Prospeli | Neprospeli | Neklasifikovaní | Správanie 2 | Správanie 3 | Správanie 4 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
II.A | 24 | 0 | 2 | 22 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 |
II.B | 23 | 2 | 8 | 13 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
III.A | 18 | 0 | 3 | 15 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
III.B | 21 | 5 | 5 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
IV.A | 18 | 0 | 4 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
IV.B | 19 | 1 | 5 | 13 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 |
II.C | 24 | 1 | 1 | 19 | 2 | 1 | 5 | 1 | 0 |
III.C | 20 | 0 | 5 | 15 | 0 | 0 | 2 | 3 | 0 |
II.Ad | 10 | 0 | 2 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
II.Ae | 11 | 0 | 0 | 10 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
I.A | 19 | 1 | 4 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
I.Ad | 13 | 0 | 1 | 11 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
I.Ae | 27 | 0 | 0 | 17 | 0 | 10 | 0 | 0 | 0 |
I.B | 26 | 5 | 8 | 12 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
I.C | 18 | 0 | 2 | 15 | 1 | 0 | 1 | 3 | 0 |
Údaje o maturitnej skúške
Externá časť maturitnej skúšky:
Predmet |
Úroveň |
Počet žiakov |
Priemerná
úspešnosť |
slovenský jazyk a literatúra |
-- |
58 |
42,11% |
anglický jazyk |
B1 |
52 |
38,59% |
nemecký jazyk |
B1 |
2 |
42,50% |
ruský jazyk |
B1 |
2 |
25% |
Písomná forma internej časti maturitnej skúšky:
Predmet |
Úroveň
|
Počet žiakov |
Priemerná
úspešnosť |
slovenský jazyk a literatúra |
-- |
58 |
49,69% |
anglický jazyk |
B1 |
52 |
48,85% |
nemecký jazyk |
B1 |
2 |
15% |
ruský jazyk |
B1 |
2 |
35% |
Ústna forma internej časti maturitnej skúšky:
Predmet |
Úroveň |
Počet žiakov |
Priemerná
úspešnosť |
slovenský jazyk a literatúra |
-- |
58 |
2,88 |
anglický jazyk |
B1 |
53 |
2,68 |
nemecký jazyk |
B1 |
2 |
3,5 |
ruský jazyk |
B1 |
2 |
2,5 |
teoretická časť odbornej
zložky |
-- |
58 |
2,4 |
praktická časť odbornej
zložky |
-- |
58 |
1,78 |
Údaje o záverečných
skúškach
Kód |
Učebný odbor |
Počet žiakov |
Prospech
|
Počet žiakov, ktorí nekonali
skúšku |
|||
prospeli s vyznamenaním |
prospeli veľmi dobre |
prospeli |
neprospeli |
||||
3661 H |
murár |
7 |
3 |
2 |
2 |
0 |
0 |
3663 H |
tesár |
5 |
1 |
1 |
3 |
0 |
0 |
3355H |
stolár |
8 |
3 |
1 |
4 |
0 |
0 |
Absolventi našej školy majú na trhu práce lepšie uplatnenie, pretože sa pri štúdiu zamerali na konkrétny smer či odbor, ktorému sa podrobne venovali. Trh práce ponúka množstvo pozícií, pri ktorých sa vyžaduje nielen prax v danom odbore (absolventi SOŠ ju získavajú už počas štúdia), ale aj špeciálne vyškolenie v danej oblasti. Uplatnili sa rôzne, či už doma alebo v zahraničí, niektorí sa rozhodli pokračovať v nadstavbovom štúdiu (učebný odbor), prípadne na vysokej škole (študijný odbor). Dôležitým posolstvom pre potenciálnych záujemcov je, že úspešnosť týchto absolventov bude stopercentná.
Žiaci 4 - ročných študijných odborov a žiaci nadstavbového štúdia sa po absolvovaní štúdia uplatňujú na trhu práce alebo pokračujú v pomaturitnom alebo vysokoškolskom štúdium. V školskom roku 2021/2022 bolo prijatých na vysokoškolské štúdium 10 našich absolventov. Žiaci 3 - ročných učebných odborov sa po absolvovaní uplatňujú na trhu práce alebo pokračujú v nadstavbovom štúdiu.
V školskom roku 2021/2022 spolupracovala škola s Úradom práce, sociálnych vecí a rodiny v Čadci za účelom čo najlepšieho uplatnenia absolventov na trhu práce. Bolo zrealizované stretnutie žiakov končiacich ročníkov o možnostiach a podmienkach uplatnenia sa na trhu práce na Slovensku aj v zahraničí, o platnej legislatíve, o príprave na podnikanie.
Žiakom končiacich ročníkov boli poskytnuté aj informácie o možnostiach prípravných kurzov na vysokoškolské štúdium.
K mesiacu október je na Úrade práce sociálnych vecí a rodiny v Čadci evidovaných 11 uchádzačov o zamestnanie z absolventov našej školy.
Pomáhali sme žiakom definovať si osobné a kariérové ciele, adekvátne sa rozhodovať - zvoliť si vhodný druh štúdia, berúc do úvahy školské výsledky, záujmy, dĺžku prípravy, subjektívne prekážky, očakávania (vlastné aj zo strany rodiny) týkajúce sa budúcnosti a získania určitých pracovných pozícií.
Na posilnenie optimálneho výberu VŠ žiakmi sme si organizovali už praxou overené aktivity (individuálne konzultácie, besedy ,exkurzie, prezentácie, ankety, dotazníky), spolupracovali sme s poradenskými inštitúciami - CPPPaP, ÚPSVaR, univerzity a VŠ zo SR a ČR.
Žiaci tieto aktivity oceňovali napriek tomu, že majú možnosť informácie získať aj vďaka digitalizácii v rezorte školstva z webových stránok jednotlivých fakúlt.
Najviac záujemcov už tradične bolo o štúdium na Technickej univerzite vo Zvolene na Fakulte ekológie a environmentalistiky 4 žiaci, na Žilinskej univerzite v Žiline, fakulta Špeciálneho inžinierstva 1 žiak , na Univerzite Komenského v Bratislave Pedagogická fakulta 2 žiaci, Ostravská univerzita na prírodovedeckú fakultu 2 žiaci a Karlová Univerzita v Prahe 1 žiak. V tomto školskom roku sa výrazne zviditeľnila UKF Nitra. Druhýkrát za posledných 5 rokov nastala situácia mapujúca pokles.
Každoročne sa nám potvrdzuje fakt, že u našich žiakov v popredí záujmu sú fakulty tých VŠ a univerzít, ktoré majú tradíciu, poskytujú vzdelanie, ktoré je zárukou získania adekvátneho miesta na trhu práce.
Úspešnosť prijatia našich žiakov je okrem iného aj potvrdením kvality výchovnovzdelávacej práce pedagógov našej školy.
Kód |
Kód a názov
študijných a učebných odborov |
Ukazovateľ
|
|||
celkový počet absolventov |
počet žiakov ďalšieho štúdia |
počet zamestnaných žiakov |
počet evidovaných nezamestnaných žiakov k 31. 08. 2021 |
||
3341 K |
operátor drevárskej a nábytkárskej
výroby |
10 |
1 |
7 |
2 |
3656 K |
operátor stavebnej výroby |
8 |
2 |
6 |
0 |
3336 M 04 |
drevárstvo a nábytkárstvo
– manažment v drevárstve |
11 |
3 |
5 |
3 |
2841 M |
technológia ochrany a tvorby
životného prostredia |
8 |
4 |
2 |
2 |
6403 L |
podnikanie v remeslách a
službách |
19 |
0 |
16 |
3 |
3661 H |
murár |
7 |
4 |
3 |
0 |
3663 H |
tesár |
5 |
1 |
4 |
0 |
3355H |
stolár |
8 |
2 |
5 |
1 |
Spolu: |
76 |
17 |
48 |
11 |
1. Dotácie zo štátneho rozpočtu na žiakov
...1 025 890,- €
2. Príspevky na čiastočnú úhradu nákladov spojených s hmotným zabezpečením školy od rodičov alebo inej osoby, ktorá má voči žiakovi vyživovaciu povinnosť
...
3. Finančné prostriedky prijaté za vzdelávacie poukazy a spôsob ich použitia v členení podľa financovaných aktivít
...24 653 € z toho 2 500,- € na materiálno - technické zabezpečenie krúžkov a 22 153 € na zabezpečenie vedenia krúžkov pedagogickými zamestnancami
4. Finančné prostriedky získané od rodičov alebo zákonných zástupcov žiakov, právnických osôb alebo fyzických osôb a spôsob ich použitia v členení podľa finančných aktivít
...
5. Iné finančné prostriedky získané podľa osobitných predpisov
...
Zhodnotenie CVČ:
Centrum voľného času je zamerané hlavne na aktívne dopĺňanie výchovno - vzdelávacieho procesu, rozvíja a napomáha žiakom pri vlastnej sebarealizácii a aktívnom využívaní voľného času. Hlavné úlohy boli záväzné pre všetkých zamestnancov. Ich konkrétne plnenie bolo realizované počas celého školského roka a upresňované v týždenných a mesačných plánoch práce a na pracovných poradách. CVČ organizovalo počas školského roka rôzne spoločenské, kultúrne a športové aktivity pre žiakov, do ktorých sa zapájali spontánne v čase svojho osobného voľna. Cieľom CVČ bolo a je vyplniť voľný čas detí a mládeže zmysluplnou činnosťou tak, aby sa tento čas stal priestorom pre rozvoj a kultiváciu ich osobnosti, poskytol im možnosť zábavy i poučenia, naplnil ich sociálne potreby, uspokojil ich túžbu uplatniť sa, jednoducho poskytnúť im možnosť, stráviť voľný čas príjemne medzi svojimi.
Zameranie oblasti činnosti centra:
Pravidelná záujmová činnosť v záujmových kluboch, krúžkoch
Príležitostná činnosť - organizácia podujatí, , športových súťaží, exkurzií, výletov
Prázdninová činnosť -Tvorivé dielne, odborné sústredenia, kurzy
Individuálna práca - talenty, postihnuté deti
Spontánna činnosť - podľa záujmu, ponuky
Metodická, informačná, koordinačná práca v oblasti voľnočasových aktivít
Názov záujmového krúžku | Počet detí | Počet skupín | Vedúci |
---|---|---|---|
3D tlač a CNC frézovanie | 15 | Ing. Stanislav Kuljovský | |
Angličtina v praxi | 18 | Mgr. Eva Sýkorová | |
Ekológia hrou | 9 | Ing. Katarína Slížová | |
Chémia okolo nás | 12 | Ing. Oľga Časnochová | |
Matematika v praxi | 18 | Mgr. Vlasta Kozáková | |
Mediálny | 11 | Mgr. Mária Gavenčiaková | |
Mladý líder | 13 | Mgr. Dagmar Mečárová | |
Moderné podnikanie | 15 | Ing. Michaela Klieštiková | |
Nemecky s úsmevom | 12 | PhDr. Lenka Kučáková | |
Odborná príprava | 10 | Ing. Ľuboš Jakubík | |
Propagačný | 14 | Ing. arch. Beáta Kontrišová | |
Strelecký krúžok | 19 | Mgr. Janka Latková | |
Tvorivosť,kreativita,zábava | 9 | Mgr. Janka Latková | |
Volejbal | 11 | Ing. Jana Majtanová | |
Šport | 24 | Mgr. Marián Ondrúšek | |
Školský futsalový klub | 21 | Mgr. Marián Ondrúšek | |
Vzpieranie | 9 | Miroslav Škrobian | |
Florbal | 13 | PhDr. Peter Jurga | |
Stolný tenis | 17 | Mgr. Marián Ondrúšek | |
k01 - Počítačové konštruovanie | 24 | Ing. Michal Zlatoš | |
k02 - Grafické prostredie Tkinter v Pythone | 23 | Mgr.Michal Palica | |
k03 - Programovanie PLC | 23 | Ing.Peter Tvrdý | |
k04 - Krúžok Programovania 2 | 21 | Ing.Peter Remiš | |
k08 - Krúžok Programovania 1 | 20 | Ing.Peter Remiš | |
k10 - Programovanie robotov 1 | 21 | Mgr.Patrik Predajňa | |
k16 - Elektronika pre ročníkový projekt (4. ročník) | 24 | Ing. Ivan Hundák | |
k18 - Účtovníctvo v praxi | 20 | Ing.Jozefa Orlinská | |
k19 - Futsal | 24 | Mgr. Boris Drexler | |
k21 - Hádzaná | 24 | Mgr. Jozef Uher | |
k22 - Volejbal | 24 | Ing. Pavol Staník | |
k24-1 - IT bezpečnosť 1 | 24 | Mgr.Jana Hrivíková | |
k24-2 - IT bezpečnosť 2 | 24 | Mgr.Jana Hrivíková | |
k25 - Stolný tenis | 24 | Ivan Pospíšil | |
k26 - Športový krúžok | 24 | Adriána Kuffová | |
k28 - Ľudové zvyky a tradície | 24 | Mgr. Andrea Belancová | |
k29 - Angličtina bez problémov | 24 | Mgr.Renáta Mäkká | |
k30 - Rozprávanie v anglickom jazyku | 24 | Mgr.Renáta Mäkká | |
k32 - Programovanie robotov EV3 pre začiatočníkov | 24 | Ing.Ján Dudešek | |
k34 - Srdcom k hudbe | 24 | Mgr.Pavlína Kristeková | |
k35 - Fotografický krúžok | 19 | Ing. Peter Sovík | |
k36 - Slovenčina v kocke | 20 | Mgr.Zuzana Konštiaková | |
k38 - Slovenský jazyk a literatúra moderne | 24 | Mgr.Petra Čejková | |
k40- Šikovné ruky | 15 | Anna Čičalová |
Spolupráca školy s rodičmi budúcich prvákov sa začala pri adaptačnom stretnutí ešte pred začiatkom školského roka. Táto spolupráca sa prehlbovala cez športové podujatia, kultúrne aktivity, na ktoré boli rodičia pozývaní a aktívne sa ich zúčastnili, pomáhali s ich samotnou realizáciou.
Komunikácia medzi školou a rodičmi bola aj prostredníctvom internetovej stránky školy, kde sa priebežne zverejňovali všetky dôležité informácie. O prospechu a dochádzke komunikovala škola s rodičmi formou elektronickej žiackej knižky. Taktiež rodičovské združenia boli v online priestore s využitím aplikácie Microsoft Teams. Veľa rodičov využilo možnosť osobnej konzultácie s triednym učiteľom i ostatnými vyučujúcimii. Značný počet zákonných zástupcov problémových žiakov však prejavoval slabý záujem o spoluprácu so školou pri riešení vzniknutých problémov, čo sťažovalo prácu pedagógom školy.
Škola má vypracovanú smernicu o ochrane osobných údajov a poverených zamestnancov, ktorí sa zaoberajú ochranou osobných údajov.
Vypracoval: PaedDr. Ján Palko ............................................
V Krásne nad Kysucou, 21. októbra 2022
Správa prerokovaná v pedagogickej rade dňa: 18. októbra 2022
Uznesenie číslo U-1/10/2022 : Rada školy pri SOŠ drevárskej a stavebnej Krásno nad Kysucou prerokovala
"Správu o výchovno-vzdelávacej činnosti, jej výsledkoch a podmienkach školy
SOŠ drevárskej a stavebnej Krásno nad Kysucou za školský rok 2021/2022“ a
berie ju na vedomie dňa 26. októbra 2022.
Kontakt
Riaditel školy: PaedDr. Ján Palko
Email riaditeľ: palko@sosdskrasno.sk
Meno školy: Stredná odborná škola drevárska a stavebná Krásno nad Kysucou
Adresa školy: Stredná odborná škola drevárska a stavebná
č. 1642
023 02 Krásno nad Kysucou
Telefón: 041 4385337
Webová adresa: www.sosdskrasno.sk
Email školy: sosdskrasno@sosdskrasno.sk
Powered by aSc EduPage