Názov školy | Stredná odborná škola drevárska a stavebná Krásno nad Kysucou |
Adresa školy | č. 1642 |
Telefón | 041/438 53 37 |
sosdskrasno@sosdskrasno.sk | |
WWW stránka | https://www.sosdskrasno.sk |
Priezvisko, meno | telefón | ||
---|---|---|---|
Riaditeľ | Palko Ján, PaedDr. | 0905 503 097 | palko@sosdskrasno.sk |
ZRŠ pre TV | Kubiš Peter, Mgr. | 0905 881 277 | kubis@sosdskrasno.sk |
ZRŠ pre PV | Kuchajdíková Gabriela, Ing. | 0905 683 206 | kuchajdikova@sosdskrasno.sk |
ZRŠ pre TEČ | Buchtová Alena, Ing. | 0905 503 096 | buchtova@sosdskrasno.sk |
ZRŠ pre MŠV | Bugalová Karin, PhDr. | 041/4385 337 | bugalova@sosdskrasno.sk |
Výchovný poradca | Majtanová Jana, Ing. | 0905 752 687 | majtanova@sosdskrasno.sk |
Titl., priezvisko, meno | Kontakt | Funkcia | |
---|---|---|---|
nepedagogický zamestnanec | Mgr. Slížová Margita | 041/4385 337 | predsedkyňa |
pedagogický zamestnanec | Mgr. Kupčuliak Miroslav | 041/4385 320 | podpredseda |
pedagogický zamestnanec | Ing. Jakubík Ľuboš | 041/4385 337 | člen |
žiacka rada | Jarošová Karolína | 041/4385 337 | člen |
zástupkyňa rodičov | Bc. Nováková Ľubica | 0910 916 257 | člen |
zástupca rodičov | Švaňa Dušan | 00420 773 666 028 | člen |
zástupkyňa rodičov | Neveďalová Pavlína | 0944 390 973 | člen |
zástupca zriaďovateľa | Ing. Grapa Jozef | 041/4385 200 | člen |
zástupca zriaďovateľa | JUDr. PhDr. PhD. Podmanický Ján | 041/4395 122 | člen |
zástupkyňa zriaďovateľa | Mgr. Turská Eva | 041/5032 234 | člen |
zástupkyňa zriaďovateľa | Mgr. Liščáková Ivana | 041/5032 435 | člen |
Názov | Žilinský samosprávny kraj |
Sídlo | Žilina, ul. Komenského 48, 011 09 |
Telefón | 041/5032 111 |
info@zilinskazupa.sk |
Dátum zasadnutí Rady školy | Prijaté uznesenia Rady školy |
---|---|
26.10.2022 | per rollam prerokovanie správy o výchovno-vzdelávacej činnosti, jej výsledkoch a podmienkach školy a školského zariadenia za školský rok 2020/2021 |
30.03.2023 | per rollam prerokovanie návrhu plánu výkonov pre školský rok 2024/2025 a nadstavbnové štúdium pre školský rok 2023/2024, schválenie výročnej správy Rady školy |
Poradné orgány školy: | Funkcia poradných orgánov školy: |
Vedenie školy | Stanovené úlohy boli plnené v súčinnosti s plánom práce školy, výchovného programu školy a koncepčného zámeru rozvoja a stratégie školy. |
Pedagogická rada | Tvoria ju všetci pedagogickí zamestnanci školy, kde zasadnutia rady sú plánované na školský rok. Tieto rokovania prebiehali podľa plánu a v súlade s rokovacím poriadkom. |
Predmetové komisie | Jednotlivé predmetové komisie pracovali podľa vypracovaných plánov, vyvíjali svoju činnosť podľa jednotlivých študijných a učebných odborov. |
Rada rodičov | Riadila činnosť podľa plánu, zvolala jedenkrát ročne plenárne zhromaždenie rodičov a ďalšie zasadnutia sa konali na úrovni triednych zasadnutí rodičov. |
Žiacka rada | Plnila svoje úlohy v zmysle prijatého plánu práce. |
Rada školy | Svoju činnosť riadila v zmysle Štatútu rady školy, prerokovala dôležité dokumenty školy, vyjadrila sa k závažným skutočnostiam, ktoré sa týkali činnosti školy. |
Počet žiakov školy: 304
Počet tried: 15
Podrobnejšie informácie:
Trieda | Počet žiakov |
---|---|
I.A | 20 |
I.B | 17 |
II.A | 18 |
II.B | 26 |
III.A | 24 |
III.B | 23 |
IV.A | 18 |
IV.B | 21 |
I.C | 23 |
II.C | 16 |
III.C | 22 |
I.Ad | 17 |
I.Ae | 29 |
II.Ad | 11 |
II.Ae | 19 |
Údaje
o počte žiakov oslobodených z hodín telesnej a športovej výchovy
Ročník
|
1. polrok |
2. polrok |
||||||
úplne |
čiastočne |
úplne |
čiastočne |
|||||
CH |
D |
CH |
D |
CH |
D |
CH |
D |
|
1. ročník |
4 |
3 |
3 |
1 |
4 |
3 |
3 |
1 |
2. ročník |
3 |
3 |
1 |
2 |
3 |
3 |
1 |
2 |
3. ročník |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4. ročník |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
Spolu: |
8 |
7 |
4 |
4 |
8 |
7 |
4 |
4 |
Spolu CH + D: |
15 |
8 |
15 |
8 |
Pracovný pomer | Počet pedag. prac. | Počet nepedag. prac. | Počet úväzkov pedag. prac. | Počet úväzkov nepedag. prac. |
---|---|---|---|---|
TPP | 29 | 14 | 30 | 12 |
DPP | ||||
ZPS | 1 | 63,65 | ||
Na dohodu | 5 | 7 |
počet | nekvalifikovaných | kvalifikovaných | spolu |
---|---|---|---|
učiteľov | 30 | 30 | |
vychovávateľov | |||
asistentov učiteľa | |||
spolu | 30 | 30 |
Názov súťaže | Počet žiakov | okr. kolo | kraj. kolo | národ. kolo | medzinár. kolo |
---|---|---|---|---|---|
Stredoškolská odborná činnosť | 49 | 8 | 6 | 2 | |
28. ročník Medzinárodnej súťaže praktických zručností a odborných vedomostí v odbore Murár 2023 | 2 | 2 | |||
Súťaž maliarov CONECO 2023 | 2 | 2 | |||
Zelený Andel | 4 | 4 | |||
Mladý stolár 2023 Žilina | 2 | 2 | |||
FiNNkvíz | 45 | 45 | |||
Finančná olympiáda – online | 30 | 30 | 2 | ||
Ekonomická olympiáda | 15 | ||||
Okresné kolo žiakov stredných škôl vo futsale | 15 | 15 | |||
Okresné kolo vo florbale | 12 | 12 | |||
Letný biatlon Čadca | 5 | 5 | |||
O putovný pohár predsedu ŽSK | 14 | 14 | |||
Župná kalokagatia | 5 | 5 | 5 | ||
Memoriál Márie Marcibálovej | 4 | ||||
Štrba race 2022 | 6 | 6 | |||
iBobor | 90 | ||||
Okresné kolo v atletike | 6 | 6 | |||
IT Fitnes test | 26 |
SOŠ DaS prezentovala svoje úspechy v oblasti športu, kultúry, výchovy a vzdelávania, projektovej činnosti v následovných médiach:
- v týždenníkoch: Kysuce, MY-Kysucké noviny
- v mesačníkoch: Drevársky magazín
- dvojmesačník: Krasňan
- KTV, RTVS, TASR
- socialnych sieťach facebook, instagram
- www.mojastredna.sk
Škola sa zúčastnila na burzách stredných škôl v Námestove, Martine, Čadci. Spolupracovala so základnými školami v okresoch Čadca, Kysucké Nové Mesto, Žilina, Námestovo v propagácii tradičných remesie, finančnej gramotnosti a ochrany životného prostredia.l. Pre základné školy, ktoré prejavili záujem, bola zabezpečená výuka technickej výchovy a chémie v priestoroch školy.
S vysokými školami prebehla vzájomná spolupráca v oblasti odborných prednášok a laboratórnych cvičení na pôde Žilinskej univerzity, TU Zvolen a Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave.
Iné aktivity:
1. Získavanie praktických zručností formou rovesníckeho a zážitkového učenia žiakov základných škôl v dielňach odborného výcviku v predmete technika - ručné obrábanie dreva.
2. Získavanie praktických zručností v predmete chémia formou rovesníckeho a zážitkového učenia žiakov základných škôl v odbornej učebni chémie - laboratóriu.
3. Dni otvorených dverí - prezentácia školy (odborné učebne, laboratórium, dielne odborného výcviku, priestory CVČ, telocvične, ihriská / - praktické ukážky remesiel, prezentácie spolupracujúcich firiem.
4. Dni remesiel na základných školách- prezentácia učebných a študijných odborov , praktické ukážky
Zhodnotenie plnenia plánu práce výchovného poradcu:
Pri plnení strategických úloh školy, výchovné poradenstvo sa zameralo na hlavnú časť adaptačného programu žiakov I. ročníkov pri prechode zo základnej školy na strednú školu.
Adaptácia smerovala na edukáciu vyučovacieho procesu v triedach, skupinách, dotýkala sa chýbajúcich sociálnych zručností žiakov, išlo hlavne o trpezlivosť, aktivitu, dôslednosť v práci, spoznávať vlastné výkony, vedieť objektívne zhodnotiť vlastné i cudzie výsledky v skupine, triede.
Nezvládnutie týchto zručností malo priamy dôsledok:
- vyhýbanie sa konfliktným situáciám absenciou
- „únikom“ do choroby
- agresivitou voči spolužiakom, nadriadeným...
Z toho vyplynula pre VP individuálne poradenstvo, vzájomné prepojenie : žiak -triedny učiteľ- majster - rodič - VP.
Je veľmi dobrým signálom narastajúca spolupráca s CPPPaP, tiež ochota niektorých rodičov, riešiť problémy žiakov v pedagogicko-psychologickej rovine.
Naďalej zostáva potreba individuálnej práce so žiakmi ( integrovanými, žiakmi so zdravotným postihnutím alebo VPU).
Zrealizované boli:
-pohovory - ( žiak-rodič-tr.učiteľ- MOV) - 42
-oznámenie o záškoláctve - 12
- plnenie povinnej školskej dochádzky - 3
- zanedbávanie školskej dochádzky - 5
- posudky - 15
- polícia - 3
- ÚPSVaR - 13
- rediagnostika v CPPPaP Čadca - 6.
Prínos sme zaznamenali pri kolektívnych aktivitách zameraných na odolávaniu stretov, paniky, bariér, kde adaptácia k novému vzdelávaciemu prostrediu žiakov utečeneckých, migračných dôvodov (Ukrajina) sú často problematické, kde doba adaptačného obdobia je veľmi individuálna ( 1 - 2 týždne) a závislá od mnohých okolností, ako napríklad vek žiaka, oblasť , z ktorej dieťa prichádza, vojenské konflikty a ďalšie. Realitou je, že zaradenie žiaka - odídenca prináša školám množstvo administratívnych úkonov a zvýšenú časovú záťaž pedagógov. Pozornosť bola venovaná i žiakom, ktorí mali ŠVVP - pravidelné konzultácie a pomoc pri vzdelávaní.
Negatívne situácie v súvislosti so zaradením žiakov v počte 2 ukrajinského pôvodu - odídencov sa nevyskytovali, skôr naopak, sa stretli s pozitívnou odozvou zo strany rodičov a žiakov, ako i s maximálnou ústretovosťou a pomocou z ich strany.
Pozitívum našej školy je,multikultúrna výchova, kde slovenskí žiaci sa o ukrajinských odídencov veľmi starajú, volajú ich na spoločné akcie športového, kultúrneho charakteru.
Zhodnotenie plnenia plánu práce koordinátora prevencie:
Koordinátorka prevencie kriminality a sociálno-patologických javov pracovala podľa plánu práce koordinátora
- spolupracovala s vedením školy, triednymi učiteľmi, výchovnou poradkyňou a ostatnými pedagogickými i nepedagogickými zamestnancami školy
- plnila úlohy školského poradenstva v oblasti prevencie drogových a iných závislostí
- iniciovala preventívne aktivity a priebežne o nich informovala žiakov, informovala o možnostiach spolupráce s poradenskými a preventívnymi odbornými zariadeniami v prípade potreby
- zvyšovala odolnosť žiakov voči sociálno-patologickým javom
- realizovala prevenciu AIDS/HIV
- vychovávala žiakov k osobnej a občianskej zodpovednosti
- vzdelávala sa v oblasti prevencie závislostí a iných sociálno-patologických javov
Koordinátorka prevencie zorganizovala v spolupráci s učiteľmi počas školského roka tieto aktivity:
- Pri príležitosti Svetového dňa boja proti HIV/AIDS- „Červené stužky“ - propagácia a zapojenie sa do celoslovenskej kampane
- Sociálne siete a ich dilema - webinár pre žiakov s CPPPaP
- Nenávistné prejavy na internete - webinár pre žiakov - národný projekt Zlepšenie prístupu obetí trestných činov k službám a vytvorenie kontaktných bodov pre obete
- Trestno-právna zodpovednosť mládeže, extrémizmus a radikalizmus - prednáška s pracovníkmi OR PZ v Čadci v spolupráci s VP
- Šikanovanie - prednáška spojená s besedou OR PZ v Krásne nad Kysucou v spolupráci s VP
Koordinátorka prevencie sa vzdelávala:
- porada koordinátorov prevencie - odborná prednáška „Prevencia šikanovania“ - s CPPPaP v Čadci
Projekty, do ktorých je škola zapojená, ich zameranie, stručná charakteristika
A) Dlhodobé
- Projekt z európskeho sociálneho fondu , operačný program Ľudské zdroje "Zvyšovanie kľúčových kompetencií žiakov Strednej odbornej školy drevárskej a stavebnej v Krásne nad Kysucou s ohľadom na moderné technológie a potreby trhu práce" - projekt je zameraný na zvýšenie kvality odborného vzdelávania a prípravy reflektujúc potreby trhu práce.
- Zapojenie do projektu ŽSK -IROP - vybavenie školy strojmi a zariadeniami, didaktickou technikou.
B) Krátkodobé
-- MŠVVaŠ SR - Enviroprojekt 2022 - " Cestou za poznaním prírodného dedičstva Kysúc" - spoznávanie prírodného dedičstva žiakmi SOŠds a formou rovesníckeho vzdelávania aj žiakov ZŠ pod odborným dohľadom pracovníkov CHKO Kysuce.
- - Úrad predsedu vlády SR výzva Rozvoj komunitného života - "Posilňovanie komunitných vzťahov" - obnovenie a posilnenie vzťahov po pandémii medzi učiteľmi, žiakmi, rodičmi pomocou remeselných aktivít
- Nadácia Tesco - grantový program Vy rozhodujete my pomáhame! - vytvorenie náučného chodníka drevín
Dátum poslednej inšpekčnej kontroly: 21.04.2023
Druh inšpekcie: "Tematická inšpekcia"
Inšpekcia bola vykonaná v šk.roku 2022/2023 so zameraním na teoretickú časť odbornej zložky a praktickú časť odbornej zložky
maturitnej skúšky.
Dosiahnutá úroveň: veľmi dobrá
Priestory školy (učebne, odborné učebne, telocvične, ihriská, školská jedáleň a pod.)
Škola je zateplená, má vymenené okná, novú plynovú kotolňu. Z počtu 22 učební je 16 zrekonštruovaných ( vymenená podlaha, nové omietky, osvetlenie). Toalety boli kompletne zrekonštruované pred 6 rokmi.
Telocvičňa zateplená nie je, nie sú vymenené okná. Cvičiaca plocha bola novo natretá pred 8 rokmi.
Všetky priestory v ktorých prebieha edukačný proces splňajú normatívy materiálno-technického a priestorového zabezpečenia pre jednotlivé študijné a učebné odbory ktoré sa v škole učia.
Na školskom ihrisku bola umelá tráva vymenená pred 7 rokmi, pri ihrisku je zriadená oddychová zóna s workoutom a fitnes strojmi.
Školská jedáleň rovnako ako aj školský bufet boli zrekonštruované pred 6 rokmi.
Dielne OV sú zateplené vymenené okná, strecha, elektroinštalácia, nová kotolňa na biomasu.
- zabezpečenie výučby učebnými pomôckami
Učebne v škole sú vybavené tak, aby bolo možné počas výuky využívať voľne dostupné, zakúpené audivizuálne výukové programy a vytvorené digitálne pomôcky. Názornosť vyučovania v jednotlivých predmetoch je podporená dvojrozmernými a trojrozmernými názornými učebnými pomôckami, ktoré sa každoročne dopĺňajú podľa plánu prípravy názorných učebných pomôcok. Skvalitnenie odborných vedomostí a zručností žiakov je podporované výukou na CNC stroji, laserovej vypaľovačke a gravírovačke. Výuku zabezpečujeme pomocou starej ale aj novo zakúpenej IKT techniky. Laboratórium bolo vybavené novým meracím systémom Vernier. CVČ sa rozšírilo o oddychovú zónu pre žiakov, do ktorej sa zakúpil nový stolnotenisový stôl.
- stručná analýza súčasného stavu
Zastaralé strojné vybavenie v dielňach odborného výcviku bude v priebehu tohto roka vymenené cez projekt IROP, ktorý realizuje VÚC Žilina a naša škola sa do tohto projektu zapojila. Po doplnení nových strojov bude edukačný proces na tomto úseku po materiálno - technickej stránke kvalitne a moderne zabezpečený podľa aktuálnych požiadaviek na uplatnenie sa absolventov na trhu práce.V rámci tohto projektu budú zakúpené aj tri interaktívne tabule . Na skvalitnenie vyučovania drevárskych odborných predmetov by sme potrebovali vymeniť stacionárne PC v odbornej učebni a doplniť softwarové vybavenie školy. Ďalšie učebné pomôcky sa budú dopĺňať postupne podľa potreby.
- plán obnovy do budúcnosti
Zateplenie telocvične, výmena okien a oprava strechy - zníženie energetickej náročnosti.
Pokračovať v rekonštrukcii učební a spoločných priestorov školy.
Oblasti, v ktorých škola dosahuje dobré výsledky:
- absolventi sa aktívne uplatňujú na trhu práce
- žiaci nadobúdajú spôsobilosti konať samostatne v spoločenskom a pracovnom živote
- žiaci disponujú kvalitnými manuálnymi kompetenciami
- žiaci dosahujú vynikajúce výsledky v odborných súťažiach
- žiaci dosahujú výborné výsledky v športových súťažiach
Oblasti, v ktorých sú nedostatky a treba úroveň výchovy a vzdelávania zlepšiť:
- prehlbovať záujem žiakov učiť sa cudzie jazyky z dôvodu uplatnenia sa na európskom trhu práce
- motivovať žiakov k dosahovaniu lepších edukačných výsledkov
- prijať opatrenia k zlepšeniu dochádzky žiakov
- viac využívať IKT vo vyučovaní
- inovovať obsah vzdelávania o najnovšie poznatky v jednotlivých odboroch
- inovovať výchovno-vzdelávacie stratégie
- staré strojné vybavenie v dielňach OVY
- vedomosti z cudzích jazykov
- vedomosti z prírodovedných predmetov
- nezáujem žiakov základných škôl študovať na odborných školách
Návrh opatrení:
- zvýšiť uroveň vedomostí z cudzích jayzkov a prírodovedných predmetov zo základnej školy prostredníctvom záujmových útvarov
- zapájanie interaktívnych prvkov do výučby cudzích jazykov, matematiky, fyziky a chémie
- zatraktívniť pre žiakov edukačný proces
- zvýšiť atraktivitu remesiel zakúpením nových strojov
- prezentovať remeslá priamo na základných školách cestou Dňa remesiel
Počet žiakov so ŠVVP: 26
Žiaci
so zdravotným znevýhodnením |
zo sociálne znevýhodneného prostredia |
s nadaním |
||||||||
so zdravotným postihnutím |
s vývinovými poruchami |
|||||||||
syndróm autizmu |
sluchovým |
zrakovým |
telesným |
mentálnym |
s narušenou
komunikačnou schopnosťou |
poruchami správania |
aktivita |
učenia |
||
1 |
0 |
0 |
3 |
0 |
6 |
0 |
0 |
16 |
0 |
0 |
Počet prihlásených žiakov na prijímacie skúšky: 157
Počet žiakov prijatých bez prijímacej skúšky: 0
Počet žiakov prijatých po úspešnom absolvovaní prijímacích skúšok: 114
Počet zapísaných prvákov k 30.6.2023: 103
Skutočný počet žiakov 1.ročníka k 15.9.2023: 106
SOŠ | Spolu | |
---|---|---|
prihlásení | 157 | 157 |
prijatí | 114 | 114 |
% úspešnosti | 76,6 | 76,6 |
Prihlášky na Strednú školu
Odbor | Názov | Prihlásení | Zapísaní |
---|---|---|---|
3341 K | Operátor drevárske a nábytkárskej výroby | 19 | 11 |
3656 K | Operátor stavebnej výroby | 15 | 10 |
3336 M 04 | Drevárstvo a nábytkárstvo, manažment v drevárstve | 18 | 12 |
2841 M | Technológia ochrany a tvorby životného prostredia | 11 | 6 |
3663 H | Tesár | 10 | 4 |
3661 H | Murár | 11 | 5 |
3355 H | Stolár | 18 | 11 |
6403 L | Podnikanie v remeslách a službách | 31 | 17 |
Odbor | Názov | Počet konanjúcich prijímacie skúšky | Počet úspešne konajúcich prijímacie skúšky | Počet zapísaných |
---|---|---|---|---|
3341 K | Operátor drevárskej a nábytkárskej výroby | 12 | 12 | 11 |
3656 K | Operátor stavebnej výroby | 13 | 13 | 10 |
3336 M 04 | Drevárstvo a nábytkárstvo, manažment v drevárstve | 14 | 14 | 12 |
2841 M | Technológia ochrany a tvorby životného prostredia | 9 | 9 | 6 |
6403 L | Podnikanie v remelách a službách | 26 | 26 | 17 |
Trieda | Študijný (učebný) odbor | Zameranie |
---|---|---|
I. A | 3341 K operátor drevárskej a nábytkárskej výroby | |
I. A | 3656 K operátor stavebnej výroby | |
I. B | 2841 M technológia ochrany a tvorby životného prostredia | |
I. B | 3336 M 04 drevárstvo a nábytkárstvo | manažment v drevárstve |
I. C | 3663 H tesár | |
I. C | 3661 H murár | |
I. C | 3355 H stolár | |
II. A | 3341 K operátor drevárskej a nábytkárskej výroby | |
II. A | 3656 K operátor stavebnej výroby | |
II. B | 2841 M technológia ochrany a tvorby životného prostredia | |
II. B | 3336 M 04 drevárstvo a nábytkárstvo | manažment v drevárstve |
II. C | 3663 H tesár | |
II. C | 3661 H murár | |
III. A | 3341 K operátor drevárskej a nábytkárskej výroby | |
III. A | 3656 K operátor stavebnej výroby | |
III. B | 2841 M technológia ochrany a tvorby životného prostredia | |
III. B | 3336 M 04 drevárstvo a nábytkárstvo | manažment v drevárstve |
III. C | 3663 H tesár | |
III. C | 3661 H murár | |
III. C | 3355 H stolár | |
IV. A | 3341 K operátor drevárskej a nábytkárskej výroby | |
IV. A | 3656 K operátor stavebnej výroby | |
IV. B | 2841 M technológia ochrany a tvorby životného prostredia | |
IV. B | 3336 M 04 drevárstvo a nábytkárstvo | manažment v drevárstve |
I. Ad | 6403 L podnikanie v remeslách a službách | |
I. Ae | 6403 L podnikanie v remeslách a službách | |
II. Ad | 6403 L podnikanie v remeslách a službách | |
II. Ae | 6403 L podnikanie v remeslách a službách |
Trieda | AŠP | ACH | ANJ | APB | APE | AGE | API | AIF | ARC | BIO | CNCNCP | CVF | CVI | CVM | METc |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I.A | 2,9 | ||||||||||||||
I.B | 2 | 1,83 | 1,17 | 1,33 | |||||||||||
II.A | 3,56 | ||||||||||||||
II.B | 1,57 | 2,5 | 1 | 1,5 | |||||||||||
III.A | 3,3 | ||||||||||||||
III.B | 2,42 | 2,48 | 1,83 | ||||||||||||
IV.A | 3,28 | ||||||||||||||
IV.B | 3,23 | 2,48 | |||||||||||||
I.C | 3,23 | ||||||||||||||
II.C | 2,92 | ||||||||||||||
III.C | 3,26 | ||||||||||||||
I.Ad | 3,27 | ||||||||||||||
I.Ae | 3,43 | ||||||||||||||
II.Ad | 3,73 | ||||||||||||||
II.Ae | 3,56 |
Trieda | CZK | CVT | CSJ | VCN | CAL | DEJ | DURP | DEU | EKL | EKL | EKO | EOR | EPO | EKR | EKOX |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I.A | 1,95 | 2,65 | |||||||||||||
I.B | 1,71 | 1,5 | 1,45 | ||||||||||||
II.A | 2,72 | ||||||||||||||
II.B | 1,92 | 1,86 | 1,67 | ||||||||||||
III.A | 2,65 | ||||||||||||||
III.B | 1,67 | 1,67 | |||||||||||||
IV.A | 3,06 | ||||||||||||||
IV.B | 2 | 1,92 | 1,77 | ||||||||||||
I.C | 2,86 | ||||||||||||||
II.C | 2,33 | ||||||||||||||
III.C | |||||||||||||||
I.Ad | 2,67 | 2,33 | |||||||||||||
I.Ae | 2,07 | 2,43 | |||||||||||||
II.Ad | 2,73 | 3,18 | |||||||||||||
II.Ae | 1,89 | 1,61 |
Trieda | ELK | ETV | FTO | FYZ | GED | GEG | GIS | GRS | HOK | CHE | CHEO | CLC | INF | IVT | IOD |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I.A | 3 | 1,7 | |||||||||||||
I.B | 2,18 | 2 | 2,67 | 2 | 1,45 | ||||||||||
II.A | 2,78 | 1,39 | |||||||||||||
II.B | 2,04 | 1,33 | 2,17 | 2,36 | 1,57 | 1,23 | |||||||||
III.A | 3,43 | 3,27 | 1,83 | ||||||||||||
III.B | 2,91 | 1,91 | 2,67 | 1,67 | |||||||||||
IV.A | 2,91 | 1 | |||||||||||||
IV.B | 1,38 | 3,08 | 2,15 | ||||||||||||
I.C | 1,64 | ||||||||||||||
II.C | 2,2 | ||||||||||||||
III.C | 3,58 | 3,2 | 1,83 | ||||||||||||
I.Ad | 3,73 | 1,4 | |||||||||||||
I.Ae | 2,79 | 2 | |||||||||||||
II.Ad | 3,82 | 2 | |||||||||||||
II.Ae | 2,06 | 1,39 |
Trieda | KAR | KOC | KAJ | KNJ | KRJ | KZP | LZP | LŽP | LSE | MNZ | MMR | MOF | MTS | MKT | MAT |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I.A | 2,25 | 3,45 | 3,2 | ||||||||||||
I.B | 2,12 | 2,29 | 2,53 | ||||||||||||
II.A | 3,5 | 2,83 | |||||||||||||
II.B | 1,83 | 1,96 | 1,64 | 2,46 | |||||||||||
III.A | 3,09 | 3,35 | 3,35 | ||||||||||||
III.B | 2,64 | 2 | 2,04 | 2,64 | 2,52 | ||||||||||
IV.A | 3,28 | 3,06 | 2,89 | ||||||||||||
IV.B | 2,33 | 2,57 | 2,13 | 2 | 2,62 | ||||||||||
I.C | 2,86 | ||||||||||||||
II.C | 3,07 | ||||||||||||||
III.C | 2,89 | ||||||||||||||
I.Ad | 1,2 | 3,33 | 3,33 | 2,4 | 1,87 | 3,13 | |||||||||
I.Ae | 1,93 | 3,14 | 3,67 | 4 | 3,5 | 2,5 | 2,29 | 3,14 | |||||||
II.Ad | 3,18 | 3,45 | 3,09 | 3,45 | |||||||||||
II.Ae | 3,56 | 3,6 | 3,75 | 3,28 | 2,72 | 2,56 |
Trieda | MTE | MOZ | MŽP | NBV | NML | NAS | NEJ | OBN | OaAK | PRX | ODK | OBO | OVY 1 | OVY 2 | OVY 3 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I.A | 2,45 | 1,15 | 2,5 | 1,75 | |||||||||||
I.B | 1,55 | 1,53 | 2,09 | ||||||||||||
II.A | 2,29 | 1,22 | 2,44 | 1,39 | |||||||||||
II.B | 2,67 | 1,12 | |||||||||||||
III.A | 2,57 | 2,67 | 2 | ||||||||||||
III.B | 1,91 | ||||||||||||||
IV.A | 1,61 | ||||||||||||||
IV.B | 1 | ||||||||||||||
I.C | 3,18 | 2 | 2,68 | 2,62 | |||||||||||
II.C | 2,25 | 2 | 2,44 | 2,06 | |||||||||||
III.C | 2,5 | 2,23 | |||||||||||||
I.Ad | 1,53 | ||||||||||||||
I.Ae | 3,67 | 1,71 | |||||||||||||
II.Ad | 2,91 | ||||||||||||||
II.Ae | 3,6 | 1,22 |
Trieda | ODY | ODY | PDN | OIP | PRN | PXA | PWP | PWB | PMR | PSV | PLZ | PIB | PGE | PSP | RFV |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I.A | 1,8 | ||||||||||||||
I.B | 1,55 | ||||||||||||||
II.A | 1,91 | ||||||||||||||
II.B | 1 | ||||||||||||||
III.A | 3,09 | ||||||||||||||
III.B | 2,17 | 1,36 | |||||||||||||
IV.A | 3,5 | 2,73 | |||||||||||||
IV.B | 1,69 | 1,86 | 1,13 | ||||||||||||
I.C | |||||||||||||||
II.C | 2,06 | ||||||||||||||
III.C | 3,4 | ||||||||||||||
I.Ad | 1,4 | 1,73 | |||||||||||||
I.Ae | 1,93 | 2,07 | |||||||||||||
II.Ad | 2,91 | 2 | |||||||||||||
II.Ae | 1,94 | 1,5 |
Trieda | RZS | RUJ | SJL | SPR | SME | SBN | STK | SST | VSL | STZ | STN | SRZ | SUG | TDD | TDS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I.A | 3,15 | 1,05 | 2,5 | 2,9 | |||||||||||
I.B | 2,82 | 1 | 2,27 | ||||||||||||
II.A | 3,44 | 1 | 3,55 | ||||||||||||
II.B | 2,73 | 1 | |||||||||||||
III.A | 3,3 | 1,04 | |||||||||||||
III.B | 2,22 | 1,17 | |||||||||||||
IV.A | 3,22 | 1 | 1,71 | 2,64 | |||||||||||
IV.B | 2,48 | 1 | |||||||||||||
I.C | 2,77 | 1,55 | 3,64 | ||||||||||||
II.C | 2,87 | 1,23 | 2,56 | 2,06 | |||||||||||
III.C | 3,37 | 1,16 | |||||||||||||
I.Ad | 3,6 | 1 | |||||||||||||
I.Ae | 4 | 3,64 | |||||||||||||
II.Ad | 3,55 | 1 | |||||||||||||
II.Ae | 3,75 | 3,33 |
Trieda | TTD | THK | TCV | TEK | TCK | TEA | TEC | TLO | TZM | TDO | TSV | TEV | OIT | THF | TMJ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I.A | 2,8 | 1,4 | |||||||||||||
I.B | 2 | 1,83 | 1,33 | ||||||||||||
II.A | 2,5 | 1,44 | |||||||||||||
II.B | 2,25 | 1,43 | 1,32 | ||||||||||||
III.A | 3,35 | 1,43 | |||||||||||||
III.B | 2,91 | 1,75 | 1,22 | ||||||||||||
IV.A | 3 | 1,33 | |||||||||||||
IV.B | 2 | 2,08 | 1,11 | 2,23 | |||||||||||
I.C | 3,14 | 1,68 | |||||||||||||
II.C | 2,5 | 1,6 | |||||||||||||
III.C | 2,68 | 1,67 | |||||||||||||
I.Ad | 1,33 | ||||||||||||||
I.Ae | |||||||||||||||
II.Ad | 1 | ||||||||||||||
II.Ae |
Trieda | TOZ | TST | UCT | USR | USP | VKO | VPD | VYT | VTO | VTG | VBN | VYV | ZYA | ZEK | ZAE |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I.A | |||||||||||||||
I.B | |||||||||||||||
II.A | |||||||||||||||
II.B | |||||||||||||||
III.A | 3,08 | ||||||||||||||
III.B | 2,91 | ||||||||||||||
IV.A | 1,71 | 1 | |||||||||||||
IV.B | 2,38 | ||||||||||||||
I.C | 2,5 | ||||||||||||||
II.C | |||||||||||||||
III.C | 1,63 | ||||||||||||||
I.Ad | 2,73 | ||||||||||||||
I.Ae | 2,36 | ||||||||||||||
II.Ad | 2,73 | ||||||||||||||
II.Ae | 1,94 |
Trieda | ZEA | ZKK | ZPD | ZLA | ZUK | ZIP |
---|---|---|---|---|---|---|
I.A | ||||||
I.B | ||||||
II.A | ||||||
II.B | ||||||
III.A | 3,27 | |||||
III.B | 1,57 | |||||
IV.A | ||||||
IV.B | ||||||
I.C | ||||||
II.C | ||||||
III.C | ||||||
I.Ad | 2,27 | |||||
I.Ae | 3,21 | |||||
II.Ad | 1,82 | 1,09 | ||||
II.Ae | 1,33 | 1,11 |
Trieda | Počet | Vyznamenaní | Veľmi dobre | Prospeli | Neprospeli | Neklasifikovaní | Správanie 2 | Správanie 3 | Správanie 4 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I.A | 20 | 0 | 3 | 17 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
I.B | 17 | 4 | 3 | 10 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
II.A | 18 | 0 | 2 | 16 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
II.B | 26 | 6 | 10 | 10 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
III.A | 23 | 1 | 1 | 21 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
III.B | 23 | 3 | 7 | 11 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 |
IV.A | 18 | 1 | 2 | 15 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
IV.B | 21 | 2 | 7 | 12 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
I.C | 22 | 1 | 2 | 18 | 0 | 1 | 2 | 4 | 0 |
II.C | 16 | 2 | 3 | 11 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
III.C | 22 | 1 | 3 | 17 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
I.Ad | 15 | 0 | 1 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
I.Ae | 14 | 0 | 0 | 12 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
II.Ad | 12 | 0 | 0 | 12 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
II.Ae | 18 | 0 | 0 | 18 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Údaje o maturitnej skúške
Externá časť maturitnej skúšky:
Predmet |
Úroveň |
Počet žiakov |
Priemerná
úspešnosť |
slovenský jazyk a literatúra |
-- |
68 |
36,25% |
anglický jazyk |
B1 |
55 |
41,12% |
nemecký jazyk |
B1 |
5 |
47,34% |
ruský jazyk |
B1 |
4 |
48,75% |
Písomná forma internej časti maturitnej skúšky:
Predmet |
Úroveň
|
Počet žiakov |
Priemerná
úspešnosť |
slovenský jazyk a literatúra |
-- |
68 |
50,64% |
anglický jazyk |
B1 |
55 |
57,18% |
nemecký jazyk |
B1 |
5 |
31% |
ruský jazyk |
B1 |
4 |
53,75% |
Ústna forma internej časti maturitnej skúšky:
Predmet |
Úroveň |
Počet žiakov |
Priemerná
úspešnosť |
slovenský jazyk a literatúra |
-- |
68 |
2,62 |
anglický jazyk |
B1 |
59 |
2,54 |
nemecký jazyk |
B1 |
5 |
3,4 |
ruský jazyk |
B1 |
4 |
2,75 |
teoretická časť odbornej
zložky |
-- |
68 |
2,49 |
praktická časť odbornej
zložky |
-- |
68 |
2,04 |
Údaje o záverečných
skúškach
Kód |
Učebný odbor |
Počet žiakov |
Prospech
|
Počet žiakov, ktorí nekonali
skúšku |
|||
prospeli s vyznamenaním |
prospeli veľmi dobre |
prospeli |
neprospeli |
||||
3661 H |
murár |
6 |
2 |
1 |
3 |
0 |
0 |
3663 H |
tesár |
3 |
2 |
1 |
0 |
0 |
0 |
3355H |
stolár |
8 |
1 |
1 |
6 |
0 |
0 |
Absolventi našej školy majú na trhu práce lepšie uplatnenie, pretože sa pri štúdiu zamerali na konkrétny smer či odbor, ktorému sa podrobne venovali. Trh práce ponúka množstvo pozícií, pri ktorých sa vyžaduje nielen prax v danom odbore (absolventi SOŠ ju získavajú už počas štúdia), ale aj špeciálne vyškolenie v danej oblasti. Uplatnili sa rôzne, či už doma alebo v zahraničí, niektorí sa rozhodli pokračovať v nadstavbovom štúdiu (učebný odbor), prípadne na vysokej škole (študijný odbor). Dôležitým posolstvom pre potenciálnych záujemcov je, že úspešnosť týchto absolventov bude stopercentná.
Žiaci 4 - ročných študijných odborov a žiaci nadstavbového štúdia sa po absolvovaní štúdia uplatňujú na trhu práce alebo pokračujú v pomaturitnom alebo vysokoškolskom štúdium. V školskom roku 2022/2023 bolo prijatých na vysokoškolské štúdium 10 našich absolventov. Žiaci 3 - ročných učebných odborov sa po absolvovaní uplatňujú na trhu práce alebo pokračujú v nadstavbovom štúdiu.
V školskom roku 2022/2023 spolupracovala škola s Úradom práce, sociálnych vecí a rodiny v Čadci za účelom čo najlepšieho uplatnenia absolventov na trhu práce. Bolo zrealizované stretnutie žiakov končiacich ročníkov o možnostiach a podmienkach uplatnenia sa na trhu práce na Slovensku aj v zahraničí, o platnej legislatíve, o príprave na podnikanie.
Žiakom končiacich ročníkov boli poskytnuté aj informácie o možnostiach prípravných kurzov na vysokoškolské štúdium.
K mesiacu október je na Úrade práce sociálnych vecí a rodiny v Čadci evidovaných 8 uchádzačov o zamestnanie z absolventov našej školy.
Pomáhali sme žiakom definovať si osobné a kariérové ciele, adekvátne sa rozhodovať - zvoliť si vhodný druh štúdia, berúc do úvahy školské výsledky, záujmy, dĺžku prípravy, subjektívne prekážky, očakávania (vlastné aj zo strany rodiny) týkajúce sa budúcnosti a získania určitých pracovných pozícií.
Na posilnenie optimálneho výberu VŠ žiakmi sme si organizovali už praxou overené aktivity Dni otvorených dverí na VŠ, (individuálne konzultácie, besedy ,exkurzie, prezentácie, ankety, dotazníky), spolupracovali sme s poradenskými inštitúciami - CPPPaP, ÚPSVaR, univerzity a VŠ zo SR a ČR.
Žiaci tieto aktivity oceňovali napriek tomu, že majú možnosť informácie získať aj vďaka digitalizácii v rezorte školstva z webových stránok jednotlivých fakúlt.
Najviac záujemcov už tradične bolo o štúdium na Technickej univerzite vo Zvolene na Fakulte ekológie a environmentalistiky 4 žiaci, na Dubnickom inštitúte v Dubnici nad Váhom 2 žiaci , na Univerzite Komenského v Bratislave Pedagogická fakulta 2 žiaci, na Univerzite Mateja Bela v Banskej Bystrici 1 žiak, Ostravská univerzita na prírodovedeckú fakultu 2 žiaci, Univerzita Palackého Olomouc, Fakulta ekológie 1 žiak V tomto školskom roku sa výrazne zviditeľnila UKF Nitra. Druhýkrát za posledných 5 rokov nastala situácia mapujúca pokles.
Každoročne sa nám potvrdzuje fakt, že u našich žiakov v popredí záujmu sú fakulty tých VŠ a univerzít, ktoré majú tradíciu, poskytujú vzdelanie, ktoré je zárukou získania adekvátneho miesta na trhu práce.
Úspešnosť prijatia našich žiakov je okrem iného aj potvrdením kvality výchovnovzdelávacej práce pedagógov našej školy.
Výsledky
úspešnosti školy pri príprave na výkon povolania a uplatnenie žiakov na
pracovnom trhu
Kód |
Kód a názov
študijných a učebných odborov |
Ukazovateľ
|
|||
celkový počet absolventov |
počet žiakov ďalšieho štúdia |
počet zamestnaných žiakov |
počet evidovaných nezamestnaných žiakov k 31. 08. 2023 |
||
3341 K |
operátor drevárskej
a nábytkárskej výroby |
7 |
1 |
6 |
0 |
3656 K |
operátor stavebnej výroby |
11 |
0 |
10 |
1 |
3336 M 04 |
drevárstvo
a nábytkárstvo – manažment v drevárstve |
8 |
4 |
3 |
1 |
2841 M |
technológia ochrany
a tvorby životného prostredia |
13 |
3 |
8 |
2 |
6403 L |
podnikanie v remeslách
a službách |
29 |
3 |
24 |
2 |
3661 H |
murár |
6 |
2 |
4 |
0 |
3663 H |
tesár |
3 |
1 |
2 |
0 |
3355H |
stolár |
8 |
4 |
4 |
0 |
Spolu: |
85 |
18 |
61 |
6 |
1. Dotácie zo štátneho rozpočtu na žiakov
...1 034 127,- €
2. Príspevky na čiastočnú úhradu nákladov spojených s hmotným zabezpečením školy od rodičov alebo inej osoby, ktorá má voči žiakovi vyživovaciu povinnosť
...
3. Finančné prostriedky prijaté za vzdelávacie poukazy a spôsob ich použitia v členení podľa financovaných aktivít
...25 952,- € z toho 2 595,- € na materiálno - technické zabezpečenie krúžkov a 23 357,- € na zabezpečenie vedenia krúžkov pedagogickými zamestnancami
4. Finančné prostriedky získané od rodičov alebo zákonných zástupcov žiakov, právnických osôb alebo fyzických osôb a spôsob ich použitia v členení podľa finančných aktivít
...
5. Iné finančné prostriedky získané podľa osobitných predpisov
...
Zhodnotenie CVČ:
Centrum voľného času je zamerané hlavne na aktívne dopĺňanie výchovno - vzdelávacieho procesu, rozvíja a napomáha žiakom pri vlastnej sebarealizácii a aktívnom využívaní voľného času. Hlavné úlohy boli záväzné pre všetkých zamestnancov. Ich konkrétne plnenie bolo realizované počas celého školského roka a upresňované v týždenných a mesačných plánoch práce a na pracovných poradách. CVČ organizovalo počas školského roka rôzne spoločenské, kultúrne a športové aktivity pre žiakov, do ktorých sa zapájali spontánne v čase svojho osobného voľna. Cieľom CVČ bolo a je vyplniť voľný čas detí a mládeže zmysluplnou činnosťou tak, aby sa tento čas stal priestorom pre rozvoj a kultiváciu ich osobnosti, poskytol im možnosť zábavy i poučenia, naplnil ich sociálne potreby, uspokojil ich túžbu uplatniť sa, jednoducho poskytnúť im možnosť, stráviť voľný čas príjemne medzi svojimi.
Zameranie oblasti činnosti centra:
Pravidelná záujmová činnosť v záujmových kluboch, krúžkoch
Príležitostná činnosť - organizácia podujatí, , športových súťaží, exkurzií, výletov
Individuálna práca - talenty, postihnuté deti
Spontánna činnosť - podľa záujmu, ponuky
Metodická, informačná, koordinačná práca v oblasti voľnočasových aktivít
Názov záujmového krúžku | Počet detí | Počet skupín | Vedúci |
---|---|---|---|
3D tlač a CNC frézovanie | 10 | Ing. Stanislav Kuljovský | |
Angličtina v praxi | 16 | Mgr. Eva Sýkorová | |
Braiding | 10 | PhDr. Lenka Kučáková | |
Ekológia hrou | 7 | Ing. Katarína Slížová | |
Chémia okolo nás | 12 | Ing. Oľga Časnochová | |
Matematika v praxi | 17 | Mgr. Vlasta Kozáková | |
Mediálny | 14 | Mgr. Mária Gavenčiaková | |
Mladý líder | 10 | Mgr. Dagmar Mečárová | |
Moderné podnikanie | 10 | Ing. Michaela Klieštiková | |
Propagačný | 12 | Ing. arch. Beáta Kontrišová | |
Stavby a záhrady | 11 | Ing. Eva Zaťovičová | |
Stavebný | 13 | Ing. Anna Rebrošová | |
Strelecký krúžok | 10 | Mgr. Janka Latková | |
Tvorivosť,kreativita,zábava | 11 | Mgr. Janka Latková | |
Športové hry | 21 | Mgr. Ján Holák | |
Technický krúžok | 13 | Mgr. Peter Kubiš | |
Tvorivá dielňa | 15 | Ing. Jana Majtánová | |
Futsal | 11 | Mgr. Marián Ondrúšek | |
Vzpieranie | 14 | Miroslav Škrobian | |
Florbal I. | 21 | PhDr. Peter Jurga | |
Florbal II. | 21 | PhDr. Peter Jurga | |
Futbal | 23 | Mgr. Marián Ondrúšek | |
Folklórny I. | 13 | Katarína Murínová | |
Folklórny II. | 13 | Katarína Murínová | |
Workout | 15 | Mgr. Marián Ondrúšek | |
k01 - 3D tlač a modelovanie 1. | 21 | Mgr. Michal Palica | |
k02 - 3D tlač a modelovanie 2. | 22 | Mgr.Michal Palica | |
K04- Florbal 1 | 21 | Mgr. Boris Drexler | |
K05- Florbal 2 | 20 | Mgr. Boris Drexler | |
K07- Futsal | 22 | Mgr. Boris Drexler | |
k13- Projektová dokumentácia 1 | 21 | Ing. Rozália Kopásková | |
K14- Projektová dokumentácia 2 | 22 | Ing. Rozália Kopásková | |
k03- Angličtina bez problémov | 26 | Mgr. Renáta Mäkká | |
k15- Rozprávanie v ANJ 1 | 22 | Mgr. Renáta Mäkká | |
k16- Rozprávanie v ANJ 2 | 22 | Mgr. Renáta Mäkká | |
k09- Podnikáme cez e-shop 1 | 22 | Ing. Lenka Mravcová | |
k10- Podnikáme cez e-shop 2 | 22 | Ing. Lenka Mravcová | |
k19- Účtovníctvo v praxi | 24 | Ing. Jozefa Orlinská | |
k12- Programovanie MCU | 24 | Ing. Peter Remiš | |
k06- Fotografický krúžok | 22 | Ing. Peter Sovík | |
k08- Logistika 1 | 23 | Ing. Jozefa Orlinská | |
k17- Šachový krúžok 1 | 24 | Ing. Peter Tvrdý | |
k18- Šachový krúžok 2 | 22 | Ing. Peter Tvrdý | |
k11- Pripravujeme sa na maturitu | 22 | Mgr. Renáta Mäkká |
Spolupráca školy s rodičmi budúcich prvákov sa začala pri adaptačnom stretnutí ešte pred začiatkom školského roka. Táto spolupráca sa prehlbovala cez športové podujatia, kultúrne aktivity, na ktoré boli rodičia pozývaní a aktívne sa ich zúčastnili, pomáhali s ich samotnou realizáciou.
Komunikácia medzi školou a rodičmi bola aj prostredníctvom internetovej stránky školy, kde sa priebežne zverejňovali všetky dôležité informácie. O prospechu a dochádzke komunikovala škola s rodičmi formou elektronickej žiackej knižky. Taktiež rodičovské združenia boli v online priestore s využitím aplikácie Microsoft Teams. Veľa rodičov využilo možnosť osobnej konzultácie s triednym učiteľom i ostatnými vyučujúcimii. Značný počet zákonných zástupcov problémových žiakov však prejavoval slabý záujem o spoluprácu so školou pri riešení vzniknutých problémov, čo sťažovalo prácu pedagógom školy.
Vypracoval: PaedDr. Ján Palko
V Krásne nad Kysucou, 20. októbra 2023
Správa prerokovaná v pedagogickej rade dňa: 17.10.2023
Uznesenie číslo U-1/10/2023 : Rada školy pri SOŠ drevárskej a stavebnej Krásno nad Kysucou prerokovala
"Správu o výchovno-vzdelávacej činnosti, jej výsledkoch a podmienkach školy
SOŠ drevárskej a stavebnej Krásno nad Kysucou za školský rok 2022/2023“ a
berie ju na vedomie dňa 26. októbra 2023.
Kontakt
Riaditel školy: PaedDr. Ján Palko
Email riaditeľ: palko@sosdskrasno.sk
Meno školy: Stredná odborná škola drevárska a stavebná Krásno nad Kysucou
Adresa školy: Stredná odborná škola drevárska a stavebná
č. 1642
023 02 Krásno nad Kysucou
Telefón: 041 4385337
Webová adresa: www.sosdskrasno.sk
Email školy: sosdskrasno@sosdskrasno.sk
Powered by aSc EduPage